Dotarliśmy do końca. Czas sprawdzenia nabytej przez Was
wiedzy. Ocenimy pracę grupową i indywidualną.
Na pewno nie będziemy postępować w taki sposób.
Na pewno nie będziemy postępować w taki sposób.
http://www.gify.net/cat-nauczyciele-i-nauczycielki-385.htm
Ocena pracy grupowej
Początkowe
|
Rozwinięte
|
Zaawansowane
|
Wzorcowe
|
Punkty
|
|
Zawartość merytoryczna
|
Duża
pobieżność w opracowywanym materiale, krótki lub niepełny opis.
|
Poprawnie
zrealizowany temat, lecz brak przykładów lub są źle dobrane.
|
Pokaźny
zbiór informacji, lecz niewiele przykładów.
|
Wymienione
wszystkie wymagane informacje, prawidłowo dobrane przykłady. Poprawny język
matematyczny.
|
50%
|
Jakość prezentacji swojej pracy
(czytelność, przejrzystość, budowa logiczna, styl wizualny prezentacji )
|
Prezentacja
bez wyraźnego konkretnego stylu. Jednolity tekst bez wyróżnień - mało
czytelny. Prezentacja mało interesująca wizualnie. Brak efektów.
|
Niewiele
efektów, źle dobranych. Prezentacja nieatrakcyjna wizualnie.
|
Prezentacja
wykonana z gotowego stylu. Dosyć poprawna budowa logiczna (tytuły slajdów,
wypunktowania itp.).Prezentacja poprawna, ale nie zachwycająca.
|
Prezentacja
bardzo przejrzysta i ładnie skomponowana. Opracowany własny styl prezentacji.
Bardzo dobra oprawa graficzna. Prawidłowo dobrane efekty i przejścia.
|
30%
|
Koordynacja działań i zespołowość
podczas pracy nad zadaniem (umiejętność współpracy w grupie)
|
Całkowity
brak współpracy
|
Praca
indywidualna, mała kolektywność
|
Dobra współorganizacja
pracy, współdziałanie w grupie
|
Doskonała
współpraca całej grupy
|
20%
|
Ocena pracy
indywidualnej
Dokonam
również oceny pracy indywidualnej a Wy drodzy uczniowie pomożecie mi w tym.
Teraz czas na dyskusję punktowaną . Słuchajcie i
punktujcie wypowiedzi Waszych kolegów i koleżanek. Pomoże Wam w tym tabela.
Uczestnicy
Kryteria oceny
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Prezentacja
informacji opartej o fakty
|
+2
|
||||||
Zajęcie stanowiska
|
+2
|
||||||
Dostrzeganie
analogii/podobieństw
|
+2
|
||||||
Komentarz do
informacji lub jej uzupełnienie
|
+1
|
||||||
Zwrócenie uwagi na
błąd
|
+1
|
||||||
Wypowiedź nie na
temat, nie przestrzeganie planu
|
-2
|
||||||
Rozpoczęcie
dyskusji
|
+1
|
||||||
Posunięcie dyskusji
do przodu
|
+1
|
||||||
Wciągnięcie do
dyskusji osoby, która się jeszcze nie wypowiadała
|
+1
|
||||||
Przerywanie innym
przeszkadzanie w dyskusji
|
-3
|
||||||
Monopolizowanie
dyskusji(wypowiedź powyżej 30 sekund)
|
-2
|
||||||
Atak osobisty
(niewłaściwe uwagi o charakterze personalnym)
|
-3
|
||||||
Ogółem punktów
|
Punktacja
Ocena
|
Punktacja
|
Celujący
|
95%-100%
|
Bardzo dobry
|
86%-94%
|
Dobry
|
71%-85%
|
Dostateczny
|
51%-70%
|
Dopuszczający
|
36%-50%
|
Niedostateczny
|
0-35%
|